dimarts, 13 de setembre del 2011

Saliendo del Armario / Sortint de l'Armari

Estoy feliz al mismo tiempo que estresada... El motivo??? El nuevo Catálogo de IKEA 2012... Y es que no tengo perdón de Darth Vader (por no decir Dios)!!!. Llevo dos añitos y pico viviendo en mi casita y no tengo ni lámparas! (Aún cuelgan bombillas del techo). 

Sin embargo hoy, hablando con mi madre, he llegado a la conclusión que lo que más me urge es un Ropero, todas las princesas tienen uno, incluida la princesa de New York City Carrie Bradshow, y eso que su pequeño apartamento de Manhattan no da ni para poner una caja de zapatos!!! Así que creo que me pongo manos a la obra y a convencer a mi marido para convertir el despacho en un super ropero que después podamos aprovechar como habitación de los niños ;) jajajaja. 
Buscando por la red he encontrado estos y me he enamorado... es decir, quien dice que el amor a primera vista no existe MIENTE!!!!
En verdad yo me he enamorado de TRÊS roperos y ya me he puesto manos a la obra, llamando al carpintero... estoy esperando pressupuesto... que nerviosssssssssssssss! A ver que opináis:



Yo estoy entre el primero y el segundo, pero la verdad es que mi techo no es muy alto... 

Hasta la próxima... XOXOXO




Y RECORDAD: TODOS LOS POSIBLES BENEFICIOS QUE SE OBTENGAN CON ESTE BLOG IRÁN DESTINADOS A REALIZAR LOS SUEÑOS DE LOS MÁS NECESITADOS...SERÁN DESTINADOS A ENTIDADES BENÉFICAS.

__________________________________________________________________________________

Estic contenta al mateix temps que estressada ... El motiu??? El nou Catàleg d'IKEA 2012 ... I és que no tinc perdó de Darth Vader (per no dir Déu )!!!. Fa dos anyets i escaig vivint a la meva caseta i no tinc ni llums! (Encara pengen bombetes del sostre).

No obstant això, avui parlant amb la meva mare, he arribat a la conclusió que el que més m'urgeix és un Guardaroba, totes les princeses tenen un, inclosa la princesa de New York City Carrie Bradshow, i això que el seu petit apartament de Manhattan no dóna ni per posar una caixa de sabates! Així que crec que em poso mans a l'obra i a convèncer al meu marit per convertir el despatx en un super armari que després poguem aprofitar com a habitació dels nens;) jajajaja.

Buscant per la xarxa he trobat aquests i m'he enamorat ... és a dir, qui diu que l'amor a primera vista no existeix MENTEIX!!
En realitat jo m'he enamorat de TRÊS robers i ja m'he posat mans a l'obra, trucant al fuster ... estic esperant pressupost ... quins nervisssssssssssssss! A veure que opineu:

Jo estic entre el primer i el segon, però la veritat és que el meu sostre no és molt alt ...
Fins a la pròxima ... XOXOXO




I RECORDEU: TOTS ELS POSSIBLES BENEFICIS QUE OBTINGUIN D'AQUESTA BLOG IRANDESTINATS A REALITZAR ELS SOMNIS DELS MÉS NECESSITATS ... SERAN DESTINATS A ENTITATS BENÈFIQUES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada